Przenieście się w czasie do świata średniowiecza z elementami fantasy, gdzie magia splata się z intrygą, a lojalność wystawiana jest na próbę. Uczestnicy zostają zaproszeni na doroczne Święto Bractw i z pozoru niewinna uroczystość przeradza się w pełną napięcia Grę o Koronę.
Jak to działa?
LARP-owa formuła – korzystamy z elementów gier terenowych zwanych Life Action Role Playing Game (LARP) – uczestnicy stają się częścią żywej historii i mają realny wpływ na przebieg wydarzeń,
Świat intryg, magii i średniowiecznych wyzwań – wciągająca narracja, w której nic nie jest oczywiste, a integracja z naszymi trenerami – aktorami tworzy dodatkowo klimat przeniesienia w czasie
Zróżnicowane zadania – w barwny świat średniowiecza wkomponowane są zadania zespołowe – zarówno zagadki logiczne, zadania ruchowe, negocjacje i wyzwania konstrukcyjne
Korzyści dla zespołu:
Współpraca między zespołami – aby osiągnąć sukces, czasem trzeba zawrzeć nieoczekiwane sojusze, poszukać porozumienia ponad silosami
Swoboda działania – zespoły samodzielnie planują strategie i kolejność realizacji zadań w grze co wpływa bardzo angażująco na uczestników
Rola dla każdego – możliwość wykazania się również indywidualnie jako lider, analityk, negocjator, czy kreatywna dusza
„Gra o Koronę” to coś więcej niż teambuilding – to doświadczenie, które zostaje z uczestnikami na długo.
Uczestnicy wcielają się w role członków rywalizujących ze sobą bractw – pełnych ambicji, dumy i sekretów. Każde bractwo ma swojego Patrona (w tej roli trenerzy Fun Hunters), który jest uwikłany w dworskie układy i tajne sojusze na dworze. Zadaniem uczestników będzie z jednej strony ochrona interesów swojego patrona, a z drugiej rozwikłanie intrygi i pomoc patronom w ostatecznym dogadaniu się. Aby wygrać, nie wystarczy siła – liczy się spryt, strategia, współpraca i umiejętności negocjacyjne.
Kto zdobędzie wpływy? Kto rozwikła dworską intrygę? Kto okaże się godny… korony?