Skorzystaj z naszej wyszukiwarki usług:
Fun Hunters (brand of Develor) została zaproszona od opracowania i realizacji wyjątkowego projektu łączącego angażujące gry i solidne narzędzia rekrutacyjne dla efektywnego przeprowadzenia projektu rekrutacyjnego do zespołu audytu w PwC oraz kreowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
Fun Hunters została zaproszona od opracowania i realizacji wyjątkowego projektu łączącego angażujące gry i solidne narzędzia rekrutacyjne dla efektywnego przeprowadzenia projektu rekrutacyjnego do zespołu audytu w PwC oraz kreowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy.
W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.
W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.
W tej części zarekomendowaliśmy klientowi stworzenie gry rekrutacyjnej zawierającej intrygującą fabułę zbudowaną wokół firmy NanoShadow – fikcyjnego klienta PwC, która zostanie wykorzystana na każdym etapie wydarzenia dla budowania ponadprzeciętnego doświadczenia kandydata.
W fazie promocji projektu powstała fikcyjna firma Nanoshadows wraz ze stroną internetową, profilem FB jej kontrowersyjnego prezesa i szeregiem działań na portalach, w radio studenckim i i innych mediach m.in. krótkie zadania/testy.
We współpracy zespołem audytu klienta opracowaliśmy zestaw 4 zadań rekrutacyjnych oddających specyfikę pracy audytora m.in. rozmowa z klientami, czy analiza błedów w fakturach.
Ponadto pod istniejący model kompetencyjny opracowaliśmy karty zachowań i oceny kandydatów.
Dla zwiększenia doświadczenia kandydatów przygotowaliśmy także zestaw mniejszych zadań fabularnych nawiązujących do zagadki Nanoshadows i zbliżonych do wyzwań spotykanych w popularnych w ostatnich latach escape room (pokojach zagadek).
W event rekrutacyjny zostało zaangażowanych ponad 30 pracowników klienta, uczestnicy w dwóch turach – porannej i popołudniowej mieli okazję wziąć udział w grze – fikcyjnym audycie Nanoshadows i rozwiązaniu zagadki malwersacji w tej firmie.
(preselekcjonowane osoby z całej Polski)
wszyscy uczestnicy zarekomendowaliby tę formę znajomym.
W wyniku projektu zostało także zaspokojone zapotrzebowanie rekrutacyjne zespołu audytu na praktyki.