„Kolacja u Frostów” to gra detektywistyczna, w której zespół podzielony na mniejsze grupy, pracuje nad odnalezieniem zaginionego gospodarza – George’a Frosta. Znany pisarz zaprosił uczestników na kolację z okazji premiery swojej nowej książki kryminalnej i rozpłynął się w powietrzu! Zadaniem zespołów będzie przesłuchanie świadków i zebranie dowodów, aby na koniec spróbować wytypować winnego. Z pomocą przychodzi detektyw FunHunters, który przeprowadzi ich przez tę pełną zagadek grę.
Informacje:
- Optymalne dla grup: 5 – 100
- Forma: indoor/outdoor
- Czas trwania: 1,5 – 2,5 h
Korzyści dla zespołu
- wzmocnienie umiejętności komunikacji, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz zarządzania
- współpraca ponad zespołowa- uczestnicy tylko łącząc siły są w stanie połączyć WSZYSTKIE elementy układanki
- rozwój kompetencji krytycznego myślenia
Na czym polega gra?
WHODUNIT – popularny podgatunek literatury, filmu czy gier planszowych, w którym należy umiejętnie namierzyć winnego spośród grona podejrzanych, tym razem został przeniesiony na teambuilding! Zadaniem graczy, podzielonych na ok. 4 osobowe zespoły będzie odnalezienie zaginionego gospodarza – Georgre’a Frosta.
Aby to zrobić, uczestnicy zaczną od wirtualnego przesłuchania świadków (filmy wideo na specjalnych tabletach), w trakcie którego będą mogli wspólnie przedyskutować kolejne pytania. Ale uwaga! Od tego, jakie zadadzą pytanie, zależy informacja, którą dostaną w zamian. A ta, może okazać się kluczowa w finalnym głosowaniu na winnego! Zespoły będą miały również do dyspozycji szereg benefitów związanych z pracą detektywa: specjalistyczny sprzęt (latarki UV, lupa czy pieniądze na prowadzenie śledztwa), odpowiednią scenografię (tablicę korkową, zdjęcia polaroidy dowodów i czerwone sznurki do łączenia odpowiednich wątków z podejrzanymi) czy pomoc specjalistów (analizy grafologiczne, analizy laboratoryjne czy dostęp do policyjnych kartotek).
Ale czy łącząc te wszystkie aspekty, zespołom uda się połączyć kropki i wskazać winnego? Te niewątpliwie największa zagadka tego wydarzenia! Uczestnicy na koniec dywagują, a następnie wybierają winnego w interaktywnym głosowaniu.